Clear Skin / Pore Penetrating Teszt

By Unknown - november 15, 2016

A mai napon egy teszt cikkel készültem nektek, ami nem mást, mint az Avon pórustisztító arcradírja. 




Először is ismerjük meg jobban az Avon ClearSkin márkáját. Erről a családról a legfontosabb, amit tudnotok kell, az, hogy kifejezetten problémás bőrre ajánlott termékeket tartalmaz (pl: mitesszeres bőre, pattanásos bőrre, tág pórusokra, bőr pirosság csökkentésére).
Különböző „színkóddal” vannak ellátva a termékek a katalógusban, így megkönnyítik számodra vásárláskor a megfelelő termékválasztást.
A kék színű termékek a mitesszerek halványításában segítenek, a zöld színű termékek pedig a pórusokat mélyen megtisztítják, amíg a lila színű termékek a bőr pirosságát csökkentik.

Én azért is választottam a ClearSkin pórustisztító arcradírját, mivel az orromon és homlokomon picit tágabbak a pórusaim és ezeket szerettem volna normalizálni. Még az októberi kampány során vettem meg a terméket akciós áron, de a mostani kampányban ti is be tudjátok szerezni 799 Ft-os áron (ami még mindig akciós az eredeti árhoz képest).


Magáról a termékről kicsit bővebben

A termék külseje letisztult, naturális formált ölt, amit én nagyon tudok díjazni. A hátoldalán felfedezhetjük a termék összetevőit, leírását.


Először kinyomva a tubusból egy sűrű állagú terméket kapunk, de amikor elkezdjük felvinni az arcbőrünkre akkor (* érdemes nedves bőrre) rögtön érezni fogjuk, hogy apróbb, kisebb szemcsékből áll a készítmény. Érdemes egy arctisztító kefét használni hozzá, mivel így sokkal alaposabb lesz a tisztítás, mintha kézzel történne (* kivétel az orrunknál,). Egyébként egy ilyen arctisztító kefét, most ti is be tudtok könnyedén szerezni az Avonból 1.149Ft-os áron (* én is ezt használom, és csak ajánlani tudom nektek is).

Sűrű állagú

Az arctisztító kefével, körkörös mozdulatokkal dolgozzuk el a bőrünkön a terméket és legyünk alaposak, tényleg szánjunk rá időt.
Érezni fogjátok, a radírozás során, ahogy a bőrünk elkezd fellélegezni. Ha már alaposan eltávolítottuk az elhalt hámsejtek, akkor öblítsük le langyos vízzel az arcunkról a készítményt. Utána egy kellemes hűsítő mentolos érzést fogunk tapasztalni az arcunkon. Nagyon szuper, mivel (a termék megmozgatta vérkeringést is) így teljesen felébredünk a reggeli „kómából”. Mivel tényleg ennyire felélénkít, ezért a használatát én csak reggelre ajánlanám, és maximum egy héten 2-3 alkalommal használjuk. 

Sajnos a képen nem jön át az enyhe zöld szín!

Nektek mi a véleményetek róla? 



  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés