Tesztelés alatt az Avon Mark szemöldökformázó szettje!

By Unknown - május 31, 2017

Tavaly óta szemezgettem, ezzel a termékkel az Avon katalógusában (*persze, akkor még nem MARK néven futott), de valamiért mindig halogattam a vásárlását és azzal próbáltam magamat meggyőzni, hogy erre most nincs nagy szükségem, jól elvagyok én más termékkel is. Főleg, mert csak két színben lehet kapni, az egyik a Blonde (*amit szőke, világos szőkésbarna hajúaknak ajánlanák elsősorban), a másik a Soft Brown nevű árnyalat (*ez jól passzol a sötétebb barna hajhoz, illetve a világos vöröses hajhoz is).



Egyébként ebben az időszakban havi rendszerességgel jártam a kozmetikusomhoz is, aki mindig feketére festette a szemöldökömet. Így hát, mikor már teljesen elkezdett kopni a festék, akkor elővettem az egyik szemhéjpúder palettámat (*igen jól olvassátok), amiben volt fekete  is, és azt felvittem a szemöldökömre. (* persze én a tapadás és a tartósság miatt előtte az Avon SuperShock szemhéjbázis alapjával átkentem a szemöldökömet vele, így tartósabbá vált a szemhéjpúder, nem pergett le napközben). Majd áttértem egy kevésbé macerásabb termékre, ami a Kallos vízbázisú szemöldökfilce volt. Erről a későbbiekben olvashattok majd a blogon. A lényeg, hogy egy ideig ezt a terméket is nagyon szerettem.
 Idén ugyebár bekerültem egy kozmetikus suliba, és mióta én is e szakma tanulójává váltam rá kellett jönnöm (*a mesterem révén), hogy bizony nekem lehet, hogy nem jó választás a fekete szín a szemöldökfestésnél, főleg úgy, hogy tűzvörös hajam van. Így eldöntöttem végre, hogy beszerzem ezt a kis szemöldökformázó készletet az Avonból. Persze nagy hatással volt rám az Avon akkori akciója is (*sajnos már fogalmam sincs mi volt az), plusz anyukám is ki szerette volna próbálni már egy ideje, így hát nem volt kétséges, hogy mi most bizony megrendeljük a terméket. Mindketten a Soft Brown árnyalatát választottuk.


Mikor megjött a csomag, úgy örültünk neki, mint kisgyermek a cukorkának. Sajnos korai volt a lelkesedésünk.

A termék csomagolása letisztult, egyszerű, ami engem magával is ragadt. Nem szeretem a túl csicsás dolgokat, próbálok az egyszerűségre törekedni a hétköznapokban is (* persze ez általában nem szokott sikerülni).

Mikor kinyitjuk az szemöldökformázót, találunk benne egy kisebb tükröt, ami megint egy plusz pont, hiszen utazás közben gyorsan letudjuk vele csekkolni a sminkünket (*utazó barát méretű).
Ha éppen út közben szeretnénk megformázni szemöldökünket, akkor erre is könnyen lehetőségünk van, hiszen egy kisebb méretű kétvégű ferde ecsetet is tartalmaz a készlet.



Jogosan jöhet a kérdés, hogy akkor mi a problémám? 
Egyszóval, maga a benne lévő „cuccos”.

Bevallom, többször is próbálkoztam vele, mert mi van, ha csak én vagyok  béna.
A leírás azt írj, hogy először a vajszínű  waxot vigyük fel szemöldökünkre, ahol formázni kívánjuk azt, majd ezután, a port. Én azt tapasztaltam, mikor először felvittem, hogy a wax nagyon szépen beletapadt a szőrszálakba és mikor a Soft Bown árnyaltú port szerettem volna felvinni rá, alig bírta befogni a szemöldökömet. Szó szerint a szemöldököm egynegyedéig jutottam vele, majd fogtam és elkezdtem egy másik színt felvinni rá (* hátha ki tudok belőle hozni valamit), de semmit sem ért, mert úgy megkötött a wax, hogy utána már nem tudtam formázni a szemöldökömet.
A második alkalommal már éreztem, hogy ez nem az én bénásságomnak tudható be. A wax már nem tapadt úgy bele a szőrszálakba, mint előtte, kezelhetővé vált (*lehet azért is, mert ehhez a saját ecsetemet használtam már), de a por állagú termék ugyan úgy nem tapadt bele ebbe a cuccosba, holott ez lenne elvileg a célja. Viszont már valami látszott a szemöldökömön, (*mintha formázva lennem, ki lenne töltve a hézag), de olyan volt mintha a Kallosos filcem kifogyott volna félúton, és már nem fogna, én meg azért is ráerőltetném a szemöldökömre.

Gyors swatch 

A végén már mindenhogy próbáltam. A port vittem fel előbb és utána a waxot, de úgy sem akart sikerülni. A soft brown árnyalatú „púderrel” még lehet, fogok kísérletezni, de ez a waxnak nevezett valami mehet is kukába (* már ha ki tudnám dobni) semmit sem ér. Ár érték arányban szerintem nem éri meg az árát ez a termék, helyette inkább az Avon szemöldökceruzáit ajánlanám NEKTEK (* Júniusi katalógusban most akciós lesz: 799 Ft-ért szerezhetitek be a 3 árnyalat egyikét).

Júniusi katalógus ára: 1599 Ft lesz



Nektek mi a véleményetek, erről a termékről?

  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés